1

Im więcej informacji przekażesz nam na początku zlecenia, tym szybciej otrzymasz projekt końcowy, którego oczekujesz.

Korzystamy głównie z darmowych fontów. W przypadku płatnych – ich koszt ponosi zleceniodawca.

Koszt zakupu plików zdjęciowych (jeśli takie są wymagane) pokrywa zleceniodawca.

Przy rozpoczęciu współpracy z nowym Klientem pobieramy zadatek w kwocie 40% kosztów zlecenia.

Nie realizujemy próbnych projektów.

Przedstawiamy zleceniodawcy od 1 do 3 koncepcji. Realizujemy jedną –

najlepszą!

 

Forma współpracy – umowa o dzieło (+ faktura VAT)

2

Zamówienia składane są w formie elektronicznej lub telefonicznej. Przy czym wszystkie szczegóły dotyczące zlecenia składane są wyłącznie drogą elektroniczną na adres tu@zakladreklamy.pl.

Składane zamówienie powinno zawierać ( nazwę projektu, dane techniczne projektu, termin oczekiwanego zakończenia prac, materiały źródłowe). Niezbędne jest wypełnienie briefu, który można znaleźć tutaj.

Przy projektach realizowanych na potrzeby druku w wybranej przez klienta drukarni wymagana jest specyfikacja techniczna drukarni.

Możliwe jest skorzystanie z usług z drukarni z którą współpracujemy – nie jest wtedy wymagana specyfikacja drukarni.

Nie poprawiamy projektów po innych grafikach.

3

Akceptacja projektu wiąże się z zakończeniem prac nad zleceniem. Po tym etapie nie są nanoszone już poprawki. Po akceptacji nie nanosimy dodatkowych poprawek dotyczących formatu i kwestii technicznych.

Zleceniodawca zobowiązany jest do przesłania informacji o akceptacji projektu pod adres: tu@zakladreklamy.pl.

Jeśli zleceniodawca nie akceptuje projektu i nie zamierza podjąć dalszej współpracy zobowiązany jest wysłać informacje na adres: tu@zakladreklamy.pl

Wpłacony zadatek 30% pozostaje u Wykonawcy, a klient otrzymuje wszystkie pliki graficzne dotyczące projektu (w wersji roboczej – afdesign) w stanie w jakim znajdują się w dniu przerwania projektu.

4

Akceptacja projektu wiąże się z zakończeniem prac nad zleceniem. Po tym etapie nie są nanoszone już poprawki. Po akceptacji nie nanosimy dodatkowych poprawek dotyczących formatu i kwestii technicznych.

Zleceniodawca zobowiązany jest do przesłania informacji o akceptacji projektu pod adres: tu@zakladreklamy.pl.

Jeśli zleceniodawca nie akceptuje projektu i nie zamierza podjąć dalszej współpracy zobowiązany jest wysłać informacje na adres: tu@zakladreklamy.pl

Wpłacony zadatek 30% pozostaje u Wykonawcy, a klient otrzymuje wszystkie pliki graficzne dotyczące projektu (w wersji roboczej – afdesign) w stanie w jakim znajdują się w dniu przerwania projektu.

5

Po zakończeniu etapu projektowego zleceniodawca otrzymuje kosztorys z naniesionymi ewentualnymi dodatkowymi kosztami projektu.

Zadatek 30% odliczany jest od całości zlecenia po jego zakończeniu.

Przelew na konto bankowe wraz z potwierdzeniem wpłaty do 7 dni po zakończeniu realizacji zlecenia.

6

Dodatkowe koszty

doliczamy 20% ceny zlecenia przy konieczności zmiany zaakceptowanej koncepcji projektu (kolorystyki, układu, wymiarów grafiki, specyfikacji technicznej)

doliczamy 15 zł przy konieczności zmiany zdjęcia, dodania zdjęcia w zaakceptowanej koncepcji projektu

doliczamy od 15 do 65 zł przy konieczności naniesienia poprawek w tekście

doliczamy 65 zł przy konieczności wycinania grafiki z tła

doliczamy 65 zł przy konieczności przepisania tekstu z grafiki

doliczamy 65 zł przy konieczności rysowania mapek i planów