zwrot towaru

1. Wyślij wiadomość na adres tu@zakladreklamy.pl z informacją na temat zwrotu towaru, podaj numer zamówienia.
2.
 Zwracany towar powinien być nowy, nieotwierany, w oryginalnym opakowaniu producenta oraz bez oznak użytkowania.
3. Do towaru prosimy również dołączyć dowód zakupu (paragon/faktura VAT).
4. Zwrot wpłaty dokonany zostanie przelewem bankowym w przeciągu ok. 3 dni roboczych, licząc od daty przyjęcia zwrotu, ewentualny koszt dostawy jest zwracany wraz z ceną towaru.
5. Koszty odesłania towaru ponosi kupujący.
6. Nie ma możliwości wysyłki paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.
7. Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki oraz tempo jej dostarczenia radzimy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej „Potwierdzenie nadania”/„Paczka priorytetowa”.

reklamacja

1. Wyślij wiadomość na adres tu@zakladreklamy.pl z informacją na temat reklamowanego towaru, podaj numer zamówienia.
2.
 Jeżeli dostarczony towar posiada wady, zamawiającemu przysługuje prawo otrzymania tego towaru z usuniętą wadą lub też jego wymiany na nowy egzemplarz, pozbawiony defektów. Stwierdzenie wady produktu wymaga decyzji producenta, dystrybutora bądź importera.
3. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
4. W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), równowartość ceny produktu zostanie przez nas zwrócona bądź też zaoferujemy wówczas inne, dostępne w sklepie towary.
5. Reklamowany produkt jest odsyłany na koszt i ryzyko reklamującego, dlatego też doradzamy wybór pewnego sposobu dostarczenia przesyłki, np. za pośrednictwem firmy kurierskiej, a w ostateczności z tzw. potwierdzeniem nadania.
6. Prosimy o nieprzesyłanie paczek „za pobraniem”, bowiem nie mamy technicznej możliwości ich odbioru.

1

Im więcej informacji przekażesz nam na początku zlecenia, tym szybciej otrzymasz projekt końcowy, którego oczekujesz.
Korzystamy głównie z darmowych fontów. W przypadku płatnych – ich koszt ponosi zleceniodawca.
Koszt zakupu plików zdjęciowych (jeśli takie są wymagane) pokrywa zleceniodawca.
Przy rozpoczęciu współpracy z nowym Klientem pobieramy zadatek w kwocie 40% kosztów zlecenia.

Nie realizujemy próbnych projektów.

Przedstawiamy zleceniodawcy od 1 do 3 koncepcji. Realizujemy jedną –najlepszą!

Forma współpracy – umowa o dzieło (+ faktura VAT)

2

Zamówienia składane są w formie elektronicznej lub telefonicznej. Przy czym wszystkie szczegóły dotyczące zlecenia składane są wyłącznie drogą elektroniczną na adres tu@zakladreklamy.pl.

Składane zamówienie powinno zawierać (nazwę projektu, dane techniczne projektu, termin oczekiwanego zakończenia prac, materiały źródłowe). Niezbędne jest wypełnienie briefu, który można znaleźć tutaj.

Przy projektach realizowanych na potrzeby druku w wybranej przez klienta drukarni wymagana jest specyfikacja techniczna drukarni.

Możliwe jest skorzystanie z usług z drukarni z którą współpracujemy – nie jest wtedy wymagana specyfikacja drukarni.

Nie poprawiamy projektów po innych grafikach.

3

Akceptacja projektu wiąże się z zakończeniem prac nad zleceniem. Po tym etapie nie są nanoszone już poprawki. Po akceptacji nie nanosimy dodatkowych poprawek dotyczących formatu i kwestii technicznych.

Zleceniodawca zobowiązany jest do przesłania informacji o akceptacji projektu pod adres: tu@zakladreklamy.pl.

Jeśli zleceniodawca nie akceptuje projektu i nie zamierza podjąć dalszej współpracy zobowiązany jest wysłać informacje na adres: tu@zakladreklamy.pl

Wpłacony zadatek 40% pozostaje u Wykonawcy, a klient otrzymuje wszystkie pliki graficzne dotyczące projektu (w wersji roboczej – afdesign) w stanie w jakim znajdują się w dniu przerwania projektu.

4

Po zakończeniu etapu projektowego zleceniodawca otrzymuje kosztorys z naniesionymi ewentualnymi dodatkowymi kosztami projektu.

Zadatek 40% odliczany jest od całości zlecenia po jego zakończeniu.

Przelew na konto bankowe w terminie do 7 dni od wystawienia faktury VAT.

 

5

Dodatkowe koszty

doliczamy 20% ceny zlecenia przy konieczności zmiany zaakceptowanej koncepcji projektu (kolorystyki, układu, wymiarów grafiki, specyfikacji technicznej)

doliczamy 15 zł przy konieczności zmiany zdjęcia, dodania zdjęcia w zaakceptowanej koncepcji projektu

doliczamy od 15 do 65 zł przy konieczności naniesienia poprawek w tekście

doliczamy 65 zł przy konieczności wycinania grafiki z tła

doliczamy 65 zł przy konieczności przepisania tekstu z grafiki

doliczamy 65 zł przy konieczności rysowania mapek i planów